środa, 20 lipca 2016

LBA

Cześć. Milky Way nominowała mnie do LBA :D Bardzo dziękuje za nominację!
A teraz przejdźmy do pytań i moich odpowiedzi ;)

1. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
Na to pytanie chyba najciężej mi odpowiedzieć. Od dziecka zawsze lubiłam pisać, zawsze miałam dobre oceny z prac pisanych w szkole, więc pewnego dnia po prostu siadłam przy komputerze i zaczęłam tworzyć. Najpierw opowiadanie pisałam tylko dla siebie, potem pokazywałam je znajomych, aż doszło do założenia pierwszego bloga :)

2. Czym jest dla Ciebie pisanie?
Odpłynięciem od rzeczywistości. Mogę tworzyć czyjeś życie i to ja mam nad nim kontrolę.

3. Planujesz kolejnego bloga?
To jest właśnie mój nowy blog ^^ Ale jeśli skończę to opowiadanie to na pewno zacznę pisać następne.

4. Jakie masz zainteresowania?
Przede wszystkim muzyka, gram od około dwóch lat na gitarze. Sport, a dokładniej boks. Pisanie, rysowanie, czytanie. Na pewno znalazło by się tego więcej, ale to są moje że tak powiem najważniejsze zainteresowania. :)

5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Zacznijmy od tego że nie mam pojęcia, ale jeśli miałoby to coś być, to jedynie coś związanego z hobby. Jednak życie i tak na pewno pokrzyżuje mi plany, i nic z tego nie wyjdzie.

6. Jakie cechy charakteru lubisz w innych ludziach, a jakich nie?
Lubię jeśli ludzie są lojalni i to chyba tyle co przychodzi mi do głowy.

7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Mieć własny zespół.

8. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina ;)

9. Czy przez jeden dzień chciałabyś być jakąś sławną osobą? Jeśli tak, to jaką?
Chciałabym zobaczyć jak to jest, ale jaką to nie mam pojęcia :/

10. Gdybyś mogła przenieść się w czasie, to przeniosłabyś się do przeszłości czy przyszłości?
Przeszłości chyba raczej. Naprawiłabym parę rzeczy.

11. Jeśli czytasz moje blogi, to co o nich sądzisz?
Jasne że czytam i kocham <3  Pisz tak dalej :D

Nominuje:
Milky Way
Karola
Karlee

Moje pytania do was :
1.Lubisz wyróżniać się z tłumu ?
2.Lubisz poznawać nowych ludzi?
3.Mogłabyś mieć przyjacółkę w internecie? A moje już masz?
4.Co chciałabyś w sobie zmienić ? Jeśli coś takiego jest.
5.Przejmujesz się tym co inni o tobie myślą ?
6.Jakiego gatunku muzyki najbardziej nie lubisz ? Dlaczego ?
7.Jesteś osobą towarzyską czy raczej typem samotnika ?
8.Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się jak będzie wyglądał świat za 15 lat ?
9. W jakich ubraniach czujesz się najbardziej swobodnie ?
10. Co myślisz o moim blogu ? Jeśli czytasz.




1 komentarz:

  1. Dziewczyno! Wow! Super rozdział czekam na next :* Dzisiaj znalazłam twojego bloga jest super!

    OdpowiedzUsuń